sâmbătă, 2 iulie 2011

Ciuperca miraculoasa Kefir de apa...

Ciuperca Kefir de apa


NU VREAU SA VA IMBROBODESC CAPUL CU MINCIUNI, DEOARECE ACEASTA CIUPERCA NU SE VINDE...SE DARUIESTE!!!!!!!

Prima data, am auzit de ciuperca Kefir de apa sau "cristalele albe", acum un an. Am primit-o din Ungaria. Bunica mea, din partea sotului, a suferit multiple operatii de incurcatura de mate, asa pe romaneste. Am primit ciuperca, dupa cum v-am zis, din Ungaria, cu informatia ca : este miraculoasa, enigmatica, dar foarte buna la dereglari de metabolism, fiere lenesa, stomac, constipatie.
Ei, bine..nu ne-a costat nimic. Am incercat.
De un an, o foloseste bunica noastra si se simte foarte bine, dupa ce un an a mancat maruntit, doar mancare light si usor digerabila.
Am incercat si noi, si parintii mei, si acum o folosesc toti cunoscutii, colegii de servici.
In cazul meu, am probleme cu doamna fiere, care este lenesa. E bine, pot sa mananc ceapa si zacusca linistita, mujdei si nu ma mai balonez, nu ma mai trezesc cu dureri de fiere sau de cap, care se trag tot de la fiere. Constipatia...nici un gand.

IN PLUS, PENTRU FETE...E UN ALT AVANTAJ. EU CU ACEEASI CONDITIE FIZICA, DAR CU CIUPERCA MEA, ZI DE ZI, IN LOC DE BAUTURI ACCIDULATE SAU NEACCIDULATE, DOAR CU APA SI CIUPERCA, CARE IN PLUS E CA SI O LIMONADA, AM SLABIT 6 KILOGRAME IN 8 LUNI.

Ma simt extraordinar de bine, nu mai am dureri de cap si in plus, sunt mult mai relaxata, ciuperca lucrand si la partea STRES.

O recomand din toata inima tuturor. Nu va costa nimic sa incercati. Inca nu s-au descoperit reactii adverse. Este ceva 100% natural.
Este o enigma cum reuseste aceasta ciuperca sa linisteasca corpul omenesc.

Lichidul care se obtine(o sa va zic si reteta), este considerat util pentru: anemie, obezitate, dereglari de metabolism, stres, previne unele tipuri de cancer, se poate folosi extern pentru unele rani si pentru prevenirea infectiilor, fiere, stomac sau gastrita(personal testat) si multe altele. Googaliti si voi si gasiti site-uri si oameni disperati sa primeasca sau chiar sa cumpere. Eu, din cate stiu, aceasta ciuperca se daruieste si nu se face business din ea.

Ciuperca de apa Kefir este reprezentata de niste cristale transparente. Provine din Caucaz, unde este folosita in loc de apa. In Bucovina, o sa gasiti in aproape fiecare casa, un borcan cu cristale transparente.

Reteta este simpla.
2 litri de apa plata
6 lingurite de ciuperca
1 lingurita de stafide
1/2 lamaie
4-5 linguri zahar(fara zahar ciuperca nu se inmulteste)

FOARTE IMPORTANT: NU FOLOSITI METALE

Toate acestea se pun intr-un borcan de 3 l, si se lasa 48 de ore. Lichidul obtinut, care este ca o limonada sau ca un suc natural, se poate pune intr-o sticla de plastic, cu capac de plastic si daca o puneti la frigider....este absolut fantastica la gust.

Eu personal, pregatesc 4l, care ma tin 2 zile. Si tot asa. Dar faptul ca ma simt atat de bine, ca deja am daruit-o la peste 30 de persoane, ma face sa ma simt bine si pentru mine si pentru ei.

Incercati. Nu va costa nimic. O sa va simtiti mai usori, mai relaxati, mai sanatosi.
Cautati, informati-va si daca doriti, eu va daruiesc oricand! Nu o cumparati! Intrebati printre prieteni, cunostinte, deoarece sunt altii care fac bani din asta fara nici un sens! Parerea mea!

SUCCES!